fredag 20 september 2013

Bling bling!

Jag använder inte smycken så ofta, men ibland är det kul med lite bling! Det är en Craftster-medlem som kallar sig Grab a coffee som tillverkat snyggingarna. Hon är tydligen nybörjare på den här typen av smycken, men det märks inte! Jag fastnade länge i hennes etsy-shop för där fanns massor av vackra filtkreationer att titta på... Filt kan vara ett så härligt material, men jag har aldrig lyckats få till något särskilt vackert av det. Jag antar att en del av problemet är att jag inte har riktig yllefilt utan synteteländet man hittar på Panduro. Kanske inte konstigt att det blir en air av dagispyssel över mina egna kreationer.

Regnbågsörhänge
Det var svårt att ta snygga bilder på de andra smyckena jag fick, men titta gärna på hennes blogg där det finns betydligt proffsigare bilder. Så i helgen glittrade jag lite extra mycket på jobbet med snygga örhängen till den vita rocken.

Inga kommentarer: