måndag 28 april 2014

Listor

Jag är inte en person som gör listor för allt, men tyvärr är jag en person som har mycket lätt för att glömma bort saker som inte är nedskrivna någonstans. Så... Idag blir bloggen ett att göra lista. Lite kul är det att pricka av saker när de är gjorda också...

- Boka tid för Melanoma Monday. Har alltid tagit mina suspekta födelsemärken till vårdcentralen förut, men min nuvarande vårdcentral tyckte inte att de hade tid för mig tydligen. Så det får bli en grej av det helt enkelt...
- Skriva klart och skicka brev till Försäkringskassan. Chock, förvåning, klar!
- Boka tandläkarbesök. Woo! De hade en tid idag, så nu blir det äntligen gjort...
- Städa pysselrummet nu när jag har mina fina hyllor. Får se om jag orkar leka med "före"- och "efter"-bilder.
- Skriva ett brev.
- Förbereda inför mötet imorgon.
- Fylla dosetten.
- Lägga upp lite foton på Craftster.
- Nordens ark. Ge dem pengar!

Inga kommentarer: